כיצד לרכוש מיומנויות מכירה,
לשפר את התוצאות ולדייק ביצועים
כדי לסגור עסקאות לאורך זמן?

הדרכות, הרצאות וסדנאות בתחום המכירות והשירות, אם מבצעים אותן כמו שצריך, מהוות מקפצת ידע מטורפת שמובילה לרכישת אסטרטגיות וטקטיקות שמשרתות את צוותי המכירות והשירות ביום יום מול הלקוחות.

לקוחות ממליצים

מגוון הסדנאות שלנו

סדנת מכירות: "למכור כאילו יש מחר"

מודל המכירות המוכר והידוע, בין אם תכנו אותו "מודל ההשפעה" או "ארבעת ה- ממים": מקרב, מברר, מכוון, מסכם, שימש אנשי מכירות שנים רבות. אבל במציאות של היום, הוא כבר פחות רלוונטי.

נושאים כמו: איסוף מודיעין והכנה מוקדמת לקראת פגישה/שיחה, שלב חיזוק המכירה, ביצוע אפסיילים ו-קרוסיילים ועוד שלבים רבים חסרים בו.

בסדנת הדגל הזו, נלמד, נתרגל ונטמיע שיטות מכירה חדשות שתואמות את המציאות בה אנו חיים- כלי חובה לכל עובד בארגון בין אם זה לצורך פנים ארגוני או חוץ.

בין הנושאים שיילמדו:

הסדנה פרקטית בטירוף, קהל היעד מתרגל ומבצע סימולציות "תוך כדי תנועה".

משך הסדנה: כשלוש עד ארבע שעות

סדנת סגנונות תקשורת

איך מוכרים לאנשים שונים בצורות שונות

בדומה לטביעת אצבע- אין שני אנשים דומים, לכל אחד ייחוד משלו. העידן הדיגיטלי הביא אותנו למצב שבו בני אדם חיים בחשיבות עצמית משוגעת וכל אחד בטוח שהוא הכי מעניין, מיוחד, ו… מגניב!

אין סיכוי בעולם למכור באותה הצורה, עם אותו תסריט או פיץ' מכירות לאנשים שונים.
מחובתנו לדייק את צורת התקשרות שלנו ולממשק אותה ללקוח, בין אם אנחנו נפגשים עם אחד או פגישות רבות משתתפים.

בין הנושאים שיילמדו:

הסדנה חווייתית בטירוף, קהל היעד מתרגל ומבצע סימולציות "תוך כדי תנועה".

משך הסדנה: כשלוש עד ארבע שעות

סדנת "איסוף מודיעין"

השיטה להכנה מוקדמת לקראת פגישות B2B או B2C כדי להשאיר חותם ולמקסם סגירת עסקאות לאורך זמן

בעידן של ימינו הלקוחות יודעים עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו יודעים עליהם – על סל המוצרים, השירותים, המותג… הם מגיעים מוכנים ל-"קרב" חמושים במידע, וכמו שחכם סיני פעם אמר: ידע זה כוח!"

בסדנה נלמד איך להתכונן לפגישות, בין אם יש לנו 2-3 דקות לפני פגישה ספונטנית או יותר. נצלול להבין מה מספר לנו פרופיל הלינקדאין, הגוגל, הפייסבוק, יוטיוב וכו' כדי להבין מי עומד מולנו ובעיקר- איך נשיג את המטרות הרצויות.

לעתים נתחלק לקבוצות (עם קפטנים) ונתחרה כדי לראות מה למדנו איש על רעהו ונתרגל סימולציות כדי להבין איך משתמשים בידע שצברנו.

הסדנה היא אחת המשמעותיות לכל מי שמוכר B2B ובכלל. בלי להגיע חמושים במודיעין- הסיכוי לסגירת עסקה קטן באופן משמעותי.

"אם יש לך 6 שעות לכרות עץ, מן הראוי שתבלה את 4 השעות הראשונות בהשחזת הגרזן"- אברהם לינקולן.

מההדרכה, העובדים יצאו עם כלים פרקטיים ותוצרים ברורים: אילו פעולות עושים במהלך פגישה, מה פיזית אומרים מתוך המידע שגילינו בלי לחשוף ששיחקנו ב"אח גדול" מאחורי הקלעים.

משך הסדנה: כשלוש עד ארבע שעות

סדנת תמלולים

האזנה קולקטיבית לשיחות מוקלטות עם לקוחות אמיתיים, פיצוח קוד המכירות והבנת סאב טקסט וטקסט כדי למנף את הסיכויים לסגור עסקאות

אם אתם מבינים מכירות, אתם יודעים שהכלי המשמעותי ביותר לצבירת ידע הוא עצם התרגול שלו- ביצוע סימולציות. רק בצורה הזו המידע מוטמע ותהליך המכירה משתנה מקצה לקצה.

אבל…

בסימולציות, אנשי המכירות או השירות יודעים ש"זה רק משחק" שכן הצד השני הוא לא באמת לקוח אלא קולגה שעובד איתם שלובש מסיכה ונכנס לתפקיד.

בסדנת תמלולים, מכינים שיחות מוקלטות מבעוד מועד, ומבצעים האזנה קולקטיבית.
כמות האסימונים שנופלת היא אדירה. ישנה אפשרות שנציגי החברה יקבלו הדפסה של תסריטי שיחה לשיחות שהם עומדים לשמוע, יתכוננו מראש ויסמנו טעויות על גבי החוברת (שיפור/שימור).

כך הם גם נכנסים במיינד-סט המתאים- אחרי "שיעורי בית", וגם מבינים את הפער האדיר בין מה שהם מצאו בשיחות כ"טעויות" לבין מה שנמצא כולנו יחד בפעילות.
מניסיון של עשרים שנים בתחום, אני יכול להגיד שסדנת תמלולים היא אחת המקפצות הגדולות ביותר בתחום המכירות. ניתן לאמן גם את מנהל המכירות (או כל עובד נבחר מהארגון) להעביר סדנאות אלו בהמשך. במקביל להאזנות, לומדים כלים פרקטיים חדשים בתחום המכירות ומתרגלים אותם גם בסימולציות תוך כדי תנועה.

משך הסדנה: כשלוש עד ארבע שעות

לא בטוחים איזו סדנה תתאים לכם?

מרתון מכירות:
ביצועי שיא במכירות במינימום זמן כדי להשיג מקסימום תוצאות!

מרתון מכירות: ביצועי שיא במכירות
במינימום זמן כדי להשיג מקסימום תוצאות!

הלידים המטופלים

במקום רק לקוחות "בקנה"/בתהליך,
קיימתי מגוון רחב של מרתונים מסוגים שונים:

ואפילו מרתונים מיוחדים וייחודיים כמו מישוב, סקרי לקוחות שמניעים לפעולה,
מרתון חשיפת מוצרים או שירותים חדשים- מלא מלא מרתונים.

התועלות של מרתון מכירות

משך הסדנה: כשלוש עד ארבע שעות

נשמע אחלה, אשמח לשמוע יותר כיצד לשפר אצלנו את המכירות:

מכתבי המלצה

לקוחות

אני מרצה גם פה

בוגרי הסדנאות חוגגים את הרגע שאחרי המהפך

לוטן סגל

אני מאמין שבדומה לכל כישור בעולם, כל אחד יכול למכור יותר
בצורה משמעותית אחרי שהוא מתנסה ולומד.
אני אוהב אדם ואין טיפוס שלא מרתק ומאתגר אותי.
היכולת לדייק את תהליך המכירה היא קריטית כדי להצליח.
משפטים כמו "האויב של טוב מאד הוא מצוין" אינם "חברים" שלי,
אני מסכים שצריך לרוץ קדימה ולשפר תוך כדי תנועה אבל רק
אחרי שמבינים את ההשלכות ומנתחים אותן.
אין עסק, תחום, חברה, עמותה או ארגון שלא ניתן לשפר את מערך
המכירות שלו מקצה לקצה, השאלה היא רק כמה זמן זה ייקח ובאיזו
מידה יהיה השיפור.
אני חסיד של תהליכים ולא מעניינים אותי One Trick Ponies.
אני מאמין שמותר לפספס עסקה אבל אסור בשום אופן לאבד לקוח.
אני חושב ששירות ומכירות הם בילט-אין ואנו עושים טעות כשאנחנו
מפרידים ומפרקים אותם זה מזו.
לכל עסק יש כמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים שהם בגדר
נכסים בלתי מוחשיים- Intangible Assets שאיתור נכון שלהם
משפר ומגדיל מכירות.
אני ביצועיסט באופי.

נשמע אחלה, אשמח לשמוע יותר כיצד לשפר אצלנו את המכירות:

דילוג לתוכן